Kategorie

Motopompa pożarnicza TOHATSU VF53AS M8/8

Motopompa pożarnicza TOHATSU VF53AS M8/8

Motopompa pożarnicza TOHATSU VF53AS M8/8 - Pierwsza wyprodukowana w Japonii motopompa z 4-suwowym silnikiem benzynowym, z elektronicznym systemem wtrysku paliwa.

Więcej szczegółów

Cena netto:37 500,00 zł Cena brutto: 46 125,00 zł

Motopompa pożarnicza TOHATSU VF53AS M8/8

Pierwsza wyprodukowana w Japonii motopompa z 4-suwowym silnikiem benzynowym,
z elektronicznym systemem wtrysku paliwa.

Podstawowe właściwości:
1. Niska emisja zanieczyszczeń: Niska emisja zanieczyszczeń jest niezbędnym czynnikiem pozwalającym zmniejszyć niekorzystny wpływ na środowisko.
Emisja CO (tlenku węgla) została zmniejszona o 43%.
Emisja HC (węglowodorów) + NOx (tlenków azotu) została
zmniejszona o 90%.
Zadymienie spalin zredukowano o 98%.
2. Wspaniała oszczędność paliwa – efektywne zużycie energii zapewnia dłuższe działanie.
Zużycie paliwa zredukowano o 48%.
3. Niski poziom hałasu i wibracji – w celu polepszenia możliwości komunikacji pomiędzy obsługą dokonano redukcji hałasu o 9 dB.
4. Niezawodność uruchomienia silnika – zapewniono niezawodne uruchamianie silnika w każdych warunkach atmosferycznych.

Uwaga: Dane wymienione w pkt. 1, 2 i 3 wynikają z porównania modelu VF53AS z dotychczasowymi modelami 2-suwowych motopomp TOHATSU, podczas pracy przy ciśnieniu 4 bar.

Nowe właściwości:
1. Pierwsza w Japonii przenośna motopompa z zamontowanym silnikiem 3-cylindrowym, 4-suwowym.
2. ECU – Monitorowanie pogody i warunków pracy przez kilka rodzajów czujników. ECU (urządzenie kontroli silnika) dokładnie sprawdza wtrysk paliwa oraz ustawienie zapłonu silnika 4-suwowego.
3. Wtrysk paliwa – Wtrysk paliwa jest sterowany elektronicznie, co zapewnia całkowite spalanie, szybką reakcję przepustnicy i wspaniałą oszczędność paliwa.
4. Kapsułowa obudowa silnika – Górna i dolna osłona silnika zapewniają niski poziom hałasu oraz wodoodporność silnika. Górna osłona jest łatwa do zdejmowania w celu przeprowadzenia konserwacji.
5. Zbiornik paliwa usytuowany na niższym poziomie – Umieszczony poniżej pulpitu sterowniczego i z przodu pompy ułatwia uzupełnianie paliwa i dzięki niższemu położeniu przyczynia się do większej stabilności motopompy i mniejszych wibracji. Kurek spustowy paliwa jest w tym modelu usunięty, ponieważ nie ma potrzeby otwierania / zamykania zbiornika paliwa za każdym razem.
6. Aluminiowa pompa próżniowa dużej wielkości – Dwukrotnie większa ale o połowę lżejsza od dotychczasowego modelu pompy próżniowej; zapewnia znaczącą poprawę czasu zasysania.

Niżej wymienione funkcje są takie same lub podobne jak w dotychczasowych modelach (VC72AS i VC82ASE):
1. System samo zasysania.
2. Zamknięty obieg wody chłodzącej z dużym filtrem.
3. Samoczynne wyłączanie w razie przegrzania.
4. Czujnik przegrzania.
5. Szczelny akumulator (nie wymagający konserwacji).
6. Urządzenie do ładowania akumulatora.

Wyposażenie opcjonalne: zewnętrzny zbiornik paliwa
Do motopompy może być dodatkowo dołączony zewnętrzny zbiornik paliwa o pojemności 20 l, wykonany ze
stali szlachetnej, przydatny podczas długotrwałych akcji. Przyłącze znajduje się w wyposażeniu
standardowym.

Wymagania jakościowe: posiada świadectwo dopuszczenia nr 0256/2008 wydane przez CNBOP

Napisz swoją recenzję

Motopompa pożarnicza TOHATSU VF53AS M8/8

Motopompa pożarnicza TOHATSU VF53AS M8/8

Motopompa pożarnicza TOHATSU VF53AS M8/8 - Pierwsza wyprodukowana w Japonii motopompa z 4-suwowym silnikiem benzynowym, z elektronicznym systemem wtrysku paliwa.

Napisz swoją recenzję

10 Inne produkty w tej samej kategorii:

Poprzednie
Następne

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem

Podane ceny są cenami brutto

Realizuj zamówienie

Promocje