Kategorie

Półsaperki męskie typ 689 (2 paski)

Półsaperki męskie typ 689 (2 paski)

Półsaperki męskie typ 689 (2 paski) - buty strażackie charakterystyka: wierzchy - naturalna skóra bydlęca, gładka, czarna, wyściółka - wyjmowana, profilowana z włókniny wyściółkowej o wysokiej higroskopijności, spody obuwia - gumowe, olejoodporne typu SALUT, odporne na pękanie, przecięcia, ścieranie, odporne na poślizg - SRA, system montażu butów– przeszywano – dublowano- klejony

Więcej szczegółów

Cena netto:244,00 zł Cena brutto: 300,12 zł

Półsaperki męskie typ 689 (2 paski)

Charakterytstyka obuwia - półsaperki 689

- wierzchy - naturalna skóra bydlęca, gładka, czarna
- wyściółka - wyjmowana, profi lowana z włókniny wyściółkowej o wysokiej higroskopijności
- spody - gumowe, olejoodporne typu SALUT, odporne na pękanie, przecięcia, ścieranie, odporne na poślizg - SRA
- system montażu – przeszywano – dublowano- klejony
- numeracja - 25-31 pełne numery


Podeszwa półsaperek 689

- wykonana z wysokiej jakości gumy
- odporna na ścieranie
- antypoślizgowa
- odporna na olej, benzynę i inne rozpuszczalniki organiczne
- odporna na kwasy (30 % H2SO4) (300 stopni C przez 60 s)

Po zakupie obuwia prosimy o podanie w uwagach składanego zamówienia odpowiedniego numeru - według numeracji metrycznej. Tabelę rozmiarów znajdziecie Państwo poniżej.

Rozmiary obuwia strażackiegoPodeszwa obuwia 663


Napisz swoją recenzję

Półsaperki męskie typ 689 (2 paski)

Półsaperki męskie typ 689 (2 paski)

Półsaperki męskie typ 689 (2 paski) - buty strażackie charakterystyka: wierzchy - naturalna skóra bydlęca, gładka, czarna, wyściółka - wyjmowana, profilowana z włókniny wyściółkowej o wysokiej higroskopijności, spody obuwia - gumowe, olejoodporne typu SALUT, odporne na pękanie, przecięcia, ścieranie, odporne na poślizg - SRA, system montażu butów– przeszywano – dublowano- klejony

Napisz swoją recenzję

2 Inne produkty w tej samej kategorii:

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem

Podane ceny są cenami brutto

Realizuj zamówienie

Promocje