• Nowy
Pilarka spalinowa MS 261 C-M VW

Pilarka spalinowa MS 261 C-M VW

Dostępny
3 136,50 zł
Brutto
2550 zł
Netto
Pilarka spalinowa MS 261 C-M VW

Pilarka spalinowa MS 261 C-M VW

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0

Pilarka spalinowa MS 261 C-M VW

Doskonała do prac w zasobach drewna mało- i średniowymiarowego. Seryjnie wyposażona w system M-Tronic i elektrycznie ogrzewany uchwyt i układ ogrzewania gaźnika. System zapewnia optymalną moc silnika oraz łatwe uruchamianie dzięki jednej pozycji roboczej Start i funkcji przycisku Stop, system filtrów powietrza o długiej żywotności z filtrem HD2 zapewniający długi czas pracy pomiędzy kolejnymi czyszczeniami filtra, praktyczne nakrętki pokrywy koła napędowego z zabezpieczeniem przed zgubieniem.

Dane techniczne

Moc kW/KM 3/4,1
Pojemność skokowa cm³ 50,2
Ciężar kg 1) 5,1
Stosunek ciężaru do mocy kg/kW 1,7
Poziom mocy akustycznej dB(A) 2) 116
Podziałka piły łańcuchowej .325 "
Wartość drgań strona lewa / prawa m/s² 3) 3,5/3,5
Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) 2) 105

1) Bez paliwa, prowadnicy i piły łańcuchowej 
2) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2,5 dB(A) 
3) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2 m/s² 
Pilarka spalinowa MS 261 C-M VW

Wyposażenie seryjne

STIHL M-Tronic (M)

System elektronicznego sterowania silnikiem precyzyjnie reguluje czas zapłonu w każdym zakresie obrotów i dozuje odpowiednią ilość paliwa w zależności od temperatury, wysokości n.p.m. i jakości paliwa. Dzięki temu do uruchomienia pilarki wystarczy tylko jedna pozycja na przełączniku.

Zawór dekompresyjny

Zawór dekompresyjny pozwala podczas uruchamiania usunąć z cylindra część sprężonej mieszanki. Umożliwia to znaczną redukcję siły potrzebnej do pociągnięcia za linkę rozrusznika, odciążenie osoby obsługującej urządzenie i ochronę całego systemu rozruchu urządzenia.

System filtrów powietrza o długiej żywotności

System filtrów powietrza o długiej żywotności wydłuża znacząco okresy pracy pomiędzy czyszczeniami filtra. Większe i cięższe drobiny są wyrzucane przez siłę odśrodkową na zewnątrz, a następnie przez wznoszącą się rampę dodatkowo wyrzucane do góry. Wstępnie oczyszczone powietrze jest doprowadzane do filtra powietrza.

Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W)

Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W) zapewnia operatorowi bezpieczną i komfortową obsługę pilarki w okresie zimowym w niskich temperaturach. Na uchwycie przednim i tylnym znajduje się wytrzymała i odporna na ścieranie folia termiczna. Elektryczne ogrzewanie uchwytu (W) można włączać zależnie od potrzeb. Dzieki tej innowacji uchwyty pozostają ciepłe i suche.

Dźwignia kombi

System M-Tronic rozpoznaje fazę rozruchu na ciepło i na zimno, dlatego na dźwigni kombi znajduje się tylko pozycja startowa. M-tronic dozuje dokładnie taką ilość paliwa jaka jest w danej chwili potrzebna. Ogromną zaletą tej technicznej innowacji jet fakt, że użytkownik może natychmiast przystąpić do pracy i to na najwyższych obrotach. Dzięki uzyskaniu optymalnego przyspieszenia po kilku sekundach pilarka łańcuchowa jest całkowicie gotowa do pracy.

Silnik STIHL 2-MIX

Dwusuwowy silnik STIHL w technologii 2-MIX zapewnia dużą moc, a przy tym oszczędność zużycia paliwa do 20% w porównaniu do dwusuwowych silników STIHL o podobnej mocy bez technologii 2-MIX. Emisja spalin spada o ok. 50%.
Nakrętka z zabezpieczeniem przed zgubieniem
Przy wymianie zestawu tnącego zastosowano praktyczną nakrętkę pokrywy koła napędowego z zabezpieczeniem przed zgubieniem.

Pompa olejowa z regulacją wydajności

Pozwala na dokładne, odpowiednie do potrzeb smarowanie. Oznaczenie E gwarantuje doprowadzenie odpowiedniej ilości oleju w każdych warunkach roboczych. Profesjonaliści dozują dokładnie. Pompa umożliwia redukcję zużycia oleju do 50%.

Ogrzewanie gaźnika(V)

Ogrzewanie gaźnika (V) ułatwia pracę w okresie zimowym przy niskich i siarczystych mrozach. Ogrzewanie gaźnika (V) z systemem przełączników termicznych skutecznie zapobiega oblodzeniu gaźnika podczas zimowych prac.

Czterokanałowa technika STIHL

W czterech kanałach przelotowych następuje zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej przed zapłonem. Zapewnia to lepsze spalanie paliwa i znacznie podnosi sprawność silnika. Skutek: mniejsze zużycie paliwa i wysoki moment obrotowy w szerokim przedziale obrotów.

System antywibracyjny

Mocne wibracje przenoszone przez uchwyty urządzeń mechanicznych mogą prowadzić do choroby wibracyjnej. Z tego powodu STIHL stworzył system antywibracyjny. W urządzeniach mechanicznych wyposażonych w system AV strefy uchwytów znacznie redukują liczbę drgań wytwarzanych przez silnik spalinowy i pracujące narzędzie.

Boczny napinacz piły łańcuchowej

Śruba napinacza obracana jest specjalnym pokrętłem przechodzącym przez pokrywę koła napędowego piły łańcuchowej. Umożliwia to uniknięcie kontaktu dłoni z ostrą piłą łańcuchową i ostrymi zębami zderzaka oporowego.

STIHL Ematic-System

System STIHL Ematic składa się z prowadnicy Ematic, piły łańcuchowej Oilomatic oraz pompy olejowej z regulacją wydajności wzgl. redukcją ilości tłoczonego oleju. Specjalna konstrukcja prowadnicy i piły łańcuchowej sprawia, że każda kropla oleju dociera dokładnie w te miejsca piły łańcuchowej, gdzie jest najbardziej potrzebna. Umożliwia to redukcję zużycia oleju smarującego piłę łańcuchową do 50%.

STIHL ElastoStart

Ciśnienie sprężania powoduje podczas uruchamiania silników spalinowych powstawanie odbić obciążających mięśnie i stawy operatora. Element amortyzujący umieszczony w specjalnym uchwycie rozrusznika pochłania i przekazuje występujące siły zgodnie z przebiegiem cyklu sprężania umożliwiając tym samym płynne uruchomienie urządzenia bez szarpnięć.

Układ wstępnego ogrzewania gaźnika

Pilarki łańcuchowe STIHL wyposażone w układ wstępnego ogrzewania gaźnika są niezawodne nawet wtedy, gdy na dworze jest zimno: w zimowym trybie pracy ogrzane powietrze przepływa wokół gaźnika. Rozwiązanie takie skutecznie zapobiega oblodzeniu gaźnika. Przestawienie z trybu letniego na zimowy jest bardzo proste i sprowadza się do jednego ruchu ręki.

Praktyczny korek zbiornika

Specjalne, opatentowane korki zbiorników paliwa i oleju. Zbiorniki urządzeń mechanicznych wyposażone w takie korki można szybko otworzyć i zamknąć - bez użycia siły i jakichkolwiek narzędzi.

Filtr HD2

Nowy filtr HD2 wykonany jest z polietylenu i posiada nawet o 70% drobniejsze pory w porównaniu z filtrami flisowymi czy poliamidowymi, co w praktyce oznacza filtrowanie najdrobniejszych cząstek zanieczyszczeń. Nowy filtr jest ponadto wodoodporny, nie absorbuje oleju i można go łatwo oczyścić. Okrągły kartusz filtra można zdemontować bez użycia narzędzi. (zdj. zbliżone do rzeczywistego)


Brak opinii

Nowe produkty

Najczęściej Kupowane

Produkt dodany do ulubionych

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.