• Nowy
Pilarka spalinowa MS 362 C-M
Pilarka spalinowa MS 362 C-M
Pilarka spalinowa MS 362 C-M
Pilarka spalinowa MS 362 C-M
Pilarka spalinowa MS 362 C-M
Pilarka spalinowa MS 362 C-M
Pilarka spalinowa MS 362 C-M
Pilarka spalinowa MS 362 C-M

Pilarka spalinowa MS 362 C-M

3 321,00 zł
Brutto
2700 zł
Netto
Pilarka spalinowa MS 362 C-M

Pilarka spalinowa MS 362 C-M

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0

Pilarka spalinowa MS 362 C-M

Nowoczesna pilarka spalinowa STIHL o mocy 4,8 KM z silnikiem 2-MIX i systemem M-Tronic. System precyzyjnie reguluje czas zapłonu i dozuje odpowiednią ilość paliwa, uwzględniając warunki zewnętrzne. Zapewnia zawsze optymalną moc silnika. Z okrągłym filtrem HD2. Do 20 % mniejsze zużycie paliwa i do 50 % mniejsza emisja spalin w porównaniu z dwusuwowymi silnikami STIHL o podobnej mocy bez technologii 2-MIX. Bardzo wydajna pilarka do wszystkich prac w średniotwardym drewnie.

Dane techniczne

Moc kW/KM 3,5/4,8
Pojemność skokowa cm³ 59
Ciężar kg 1) 5,6
Stosunek ciężaru do mocy kg/kW 1,6
Długość prowadnicy cm 37
Poziom mocy akustycznej dB(A) 2) 117
Podziałka piły łańcuchowej 3/8 "
Wartość drgań strona lewa / prawa m/s² 3) 3,5/3,5
Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) 2) 106
Podziałka piły łańcuchowej 3/8"


1) Bez paliwa, prowadnicy i piły łańcuchowej 

2) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2,5 dB(A) 
3) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2 m/s² 


Pilarka spalinowa MS 362 C-M

Wyposażenie seryjne

STIHL M-Tronic (M)


System elektronicznego sterowania silnikiem precyzyjnie reguluje czas zapłonu w każdym zakresie obrotów i dozuje odpowiednią ilość paliwa w zależności od temperatury, wysokości n.p.m. i jakości paliwa. Dzięki temu do uruchomienia pilarki wystarczy tylko jedna pozycja na przełączniku.

Zawór dekompresyjny

Zawór dekompresyjny pozwala podczas uruchamiania usunąć z cylindra część sprężonej mieszanki. Umożliwia to znaczną redukcję siły potrzebnej do pociągnięcia za linkę rozrusznika, odciążenie osoby obsługującej urządzenie i ochronę całego systemu rozruchu urządzenia.

System filtrów powietrza o długiej żywotności


System filtrów powietrza o długiej żywotności wydłuża znacząco okresy pracy pomiędzy czyszczeniami filtra. Większe i cięższe drobiny są wyrzucane przez siłę odśrodkową na zewnątrz, a następnie przez wznoszącą się rampę dodatkowo wyrzucane do góry. Wstępnie oczyszczone powietrze jest doprowadzane do filtra powietrza.

Dźwignia kombi


System M-Tronic rozpoznaje fazę rozruchu na ciepło i na zimno, dlatego na dźwigni kombi znajduje się tylko pozycja startowa. M-tronic dozuje dokładnie taką ilość paliwa jaka jest w danej chwili potrzebna. Ogromną zaletą tej technicznej innowacji jet fakt, że użytkownik może natychmiast przystąpić do pracy i to na najwyższych obrotach. Dzięki uzyskaniu optymalnego przyspieszenia po kilku sekundach pilarka łańcuchowa jest całkowicie gotowa do pracy.

Silnik STIHL 2-MIX


Dwusuwowy silnik STIHL w technologii 2-MIX zapewnia dużą moc, a przy tym oszczędność zużycia paliwa do 20% w porównaniu do dwusuwowych silników STIHL o podobnej mocy bez technologii 2-MIX. Emisja spalin spada o ok. 50%.

Nakrętka z zabezpieczeniem przed zgubieniem


Przy wymianie zestawu tnącego zastosowano praktyczną nakrętkę pokrywy koła napędowego z zabezpieczeniem przed zgubieniem.

Pompa olejowa z regulacją wydajności


Pozwala na dokładne, odpowiednie do potrzeb smarowanie. Oznaczenie E gwarantuje doprowadzenie odpowiedniej ilości oleju w każdych warunkach roboczych. Profesjonaliści dozują dokładnie. Pompa umożliwia redukcję zużycia oleju do 50%.

Czterokanałowa technika STIHL


W czterech kanałach przelotowych następuje zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej przed zapłonem. Zapewnia to lepsze spalanie paliwa i znacznie podnosi sprawność silnika. Skutek: mniejsze zużycie paliwa i wysoki moment obrotowy w szerokim przedziale obrotów.

System antywibracyjny


Mocne wibracje przenoszone przez uchwyty urządzeń mechanicznych mogą prowadzić do choroby wibracyjnej. Z tego powodu STIHL stworzył system antywibracyjny. W urządzeniach mechanicznych wyposażonych w system AV strefy uchwytów znacznie redukują liczbę drgań wytwarzanych przez silnik spalinowy i pracujące narzędzie.

Kompensator


Wyczyszczenie filtra staje się konieczne dopiero wtedy, gdy moc silnika wyraźnie spadnie. W Umieszczony w gaźniku kompensator STIHL sprawia, że pomimo wzrostu zanieczyszczenia filtra powietrza moc silnika, zawartość substancji szkodliwych w spalinach oraz zużycie paliwa przez dłuższy czas pozostają stałe. W ten sposób możliwa jest dłuższa praca bez konieczności przeprowadzania czynności serwisowych.

Boczny napinacz piły łańcuchowej

Śruba napinacza obracana jest specjalnym pokrętłem przechodzącym przez pokrywę koła napędowego piły łańcuchowej. Umożliwia to uniknięcie kontaktu dłoni z ostrą piłą łańcuchową i ostrymi zębami zderzaka oporowego.

STIHL Ematic-System

System STIHL Ematic składa się z prowadnicy Ematic, piły łańcuchowej Oilomatic oraz pompy olejowej z regulacją wydajności wzgl. redukcją ilości tłoczonego oleju. Specjalna konstrukcja prowadnicy i piły łańcuchowej sprawia, że każda kropla oleju dociera dokładnie w te miejsca piły łańcuchowej, gdzie jest najbardziej potrzebna. Umożliwia to redukcję zużycia oleju smarującego piłę łańcuchową do 50%.

STIHL ElastoStart

Ciśnienie sprężania powoduje podczas uruchamiania silników spalinowych powstawanie odbić obciążających mięśnie i stawy operatora. Element amortyzujący umieszczony w specjalnym uchwycie rozrusznika pochłania i przekazuje występujące siły zgodnie z przebiegiem cyklu sprężania umożliwiając tym samym płynne uruchomienie urządzenia bez szarpnięć.

Układ wstępnego ogrzewania gaźnika

Pilarki łańcuchowe STIHL wyposażone w układ wstępnego ogrzewania gaźnika są niezawodne nawet wtedy, gdy na dworze jest zimno: w zimowym trybie pracy ogrzane powietrze przepływa wokół gaźnika. Rozwiązanie takie skutecznie zapobiega oblodzeniu gaźnika. Przestawienie z trybu letniego na zimowy jest bardzo proste i sprowadza się do jednego ruchu ręki.

Praktyczny korek zbiornika


Specjalne, opatentowane korki zbiorników paliwa i oleju. Zbiorniki urządzeń mechanicznych wyposażone w takie korki można szybko otworzyć i zamknąć - bez użycia siły i jakichkolwiek narzędzi.

Filtr HD2


Nowy filtr HD2 wykonany jest z polietylenu i posiada nawet o 70% drobniejsze pory w porównaniu z filtrami flisowymi czy poliamidowymi, co w praktyce oznacza filtrowanie najdrobniejszych cząstek zanieczyszczeń. Nowy filtr jest ponadto wodoodporny, nie absorbuje oleju i można go łatwo oczyścić. Okrągły kartusz filtra można zdemontować bez użycia narzędzi. (zdj. zbliżone do rzeczywistego)


Brak opinii

Nowe produkty

Najczęściej Kupowane

Produkt dodany do ulubionych

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.