Zakupy i realizacja zamówień w firmie P.H.U. „POŻ-POL”


1. Sposoby złożenie zamówienia


- Pisemnie listem na adres: PHU „POŻ-POL”. ul. J. Drwęskiego 3, 60-688 Poznań, NIP: 9720905662
- Na adres e-mail: biuro@ppoz.sklep.pl
- Przez sklep internetowy: www.ppoz.sklep.pl

UWAGA: Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

2. Formy płatności

Zamówienia składane przez Ochotnicze Straże Pożarne, Urząd Gminy, Starostwa Powiatowe, sołectwa, Komendy Miejskie i Powiatowe PSP, Szkoły Pożarnicze, jednostki budżetowe, administrację państwową – przelew standardowo 14 dni (-> Punkt 4)

Zamówienia składane przez firmy handlowe, osoby prywatne – przedpłata na podstawie FV PRO FORMA
Płatność w sklepie stacjonarnym - gotówka

3. Dostawa

Wysyłka kurierem DPD/Fedex/DHL, własnym transportem. Szczegóły wysyłki w dziale -> DOSTAWA

UWAGA: Nie wysyłamy asortymentu w opcji 'ZA POBRANIEM'


4. Realizacja zamówień z płatnością terminową
Prosimy o składanie zamówień mailem (skan), faksem lub Pocztą Polską. Powinno ono zawierać następujące informacje:

- dane zamawiającego i płatnika (pieczątka)
- forma płatności - przelew lub opcjonalnie przedpłata
- miejsce dostawy
- podpis osoby upoważnionej do zakupu, tel. kontaktowy
Można skorzystać z gotowego blankietu ( tutaj -> BLANKIET )

Nowe produkty

Wszystkie nowe produkty
Produkt dodany do ulubionych

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.