Zakupy i realizacja zamówień w firmie P.H.U. „POŻ-POL”
1. Sposoby złożenie zamówienia- Pisemnie listem na adres: PHU „POŻ-POL”. ul. J. Drwęskiego 3, 60-688 Poznań, NIP: 9720905662- Na adres e-mail: biuro@ppoz.sklep.pl - Przez sklep internetowy: www.ppoz.sklep.plUWAGA: Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.2. Formy płatnościZamówienia składane przez Ochotnicze Straże Pożarne, Urząd Gminy, Starostwa Powiatowe, sołectwa, Komendy Miejskie i Powiatowe PSP, Szkoły Pożarnicze, jednostki budżetowe, administrację państwową – przelew standardowo 14 dni (-> Punkt 4)
Zamówienia składane przez firmy handlowe, osoby prywatne – przedpłata na podstawie FV PRO FORMAPłatność w sklepie stacjonarnym - gotówka
3. DostawaWysyłka kurierem DPD/Fedex/DHL, własnym transportem. Szczegóły wysyłki w dziale -> DOSTAWAUWAGA: Nie wysyłamy asortymentu w opcji 'ZA POBRANIEM'
4. Realizacja zamówień z płatnością terminową
Prosimy o składanie zamówień mailem (skan), faksem lub Pocztą Polską. Powinno ono zawierać następujące informacje: - dane zamawiającego i płatnika (pieczątka) - forma płatności - przelew lub opcjonalnie przedpłata - miejsce dostawy - podpis osoby upoważnionej do zakupu, tel. kontaktowyMożna skorzystać z gotowego blankietu ( tutaj -> BLANKIET )