1) informacje ogólne

a/ Sklep internetowy prowadzi i administruje firma P.H.U. POŻ-POL, ul. Drwęskiego 3, 60-688 Poznań. NIP 972-090-56-62.

b/ Dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

c/ Wszystkie ceny w sklepie są cenami NETTO ORAZ BRUTTO. Wystawiamy faktury VAT.

d/ Oferta zawarta w sklepie nie jest ofertą handlową w myśl przepisów prawa handlowego. Konieczność taka podyktowana jest ciągłymi zmianami cen producentów na poszczególny asortyment oraz wahaniami kursu euro i dolara. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. O każdorazowej zmianie cen Klient jest informowany drogą mailową lub telefoniczną, np. po wpłynięciu zamówienia.

f/ Firma PHU POŻ-POL dokłada starań, aby opisy oraz zdjęcia oferowanego asortymentu były najbardziej aktualne i odpowiadały rzeczywistości. Ewentualne różnice w charakterystyce produktów zostaną skorygowane przez Sprzedającego po przyjęciu zamówienia.

g/ Słowo 'dostępność' przy karcie produktu nie oznacza, że każdy produkt występuje w magazynie Sprzedawcy. Pomimo starań, może się zdarzyć, że danego produktu nie ma na magazynie w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 

2) Składanie i realizacja zamówienia

a/ Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. Po złożeniu zamówienia, przedstawiciel firmy odpisze na Państwa mail lub skontaktuje się telefonicznie w ciągu 24 h w celu omówienia złożonego zamówienia. W przypadku braku możliwości złożenia zamówienie przez system sklepu internetowego Klient ma możliwość złożenia zamówienia faxem (61 646 06 07) lub bezpośrednio na mail: biuro@ppoz.sklep.pl

b/ Realizacja zamówienia następuje, gdy dotrze do Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Jeśli zamówiony asortyment znajduje się na magazynie, to zostaje wysłany w ciągu 24h do Klienta.

W przypadku braku asortymentu przewidywany czas realizacji zamówień wynosi:

Armatura, węże pożarnicze, prądownice, sprzęt strażacki i pożarniczy – ok. 7-14 dni

Umundurowanie strażaka, asortyment importowany – ok. 21 dni

Pozostały asortyment – ok. 14 dni

Terminy te są orientacyjne i zależą od ilości oraz specyfiki wybranego asortymentu. O terminie realizacji zamówień Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.

c/ Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

3) Realizacja zamówień - Płatności

- Przelew 14 dni - zamówienia składane przez Straże Pożarne, Urząd Gminy i Miast oraz pozostałe jednostki budżetowe. Tylko w przypadku zamówień wysłanych faksem lub skanów przesłanych mailem.

- Przedpłata na konto na podstawie FV PRO FORMA - zamówienie składana przez firmy oraz osoby prywatne. Dotyczy wszystkich zamówień ze sklepu internetowego, wysyłanych mailem, faksem lub Pocztą Polską

- nie wysyłamy asortymentu w opcji - ZA POBRANIEM

4) Gwarancja

a/ Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski (z reguły jest to okres jednego roku, chyba,że zaznaczone jest inaczej). Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.

5) Reklamacje

a/ Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady fizyczne, powinien odesłać go przesyłką pocztową lub kurierem na adres firmy POŻ-POL, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym ze Sprzedającym. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon, opis przyczyny reklamacji oraz wszelkie dokumenty z nim związane. Przesyłka musi być odesłana w oryginalnym opakowaniu producenta (jeśli był w taki spakowany). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Towar uszkodzony zostanie naprawiony/wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje  do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

b/ Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności przewoźnika. 

UWAGA: Prosimy sprawdzić stan opakowania i asortymentu bezpośrednio przy kurierze (w momencie odbioru). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń (przebicie, zalanie, mocne zgniecenie) należy spisać protokół szkody (w chwili odbioru paczki) i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.

Spisany protokół przy odbiorze jest podstawą przyjęcia reklamacji wynikającej z uszkodzeń mechanicznych produktu. 

c/ Kupujący będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

d/ Reklamacje mogą dotyczyć wad fabrycznych produktu. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia i wady wynikające z niewłaściwego montażu i/lub użytkowania produktu przez klienta.

6) Odstąpienie od umowy, zwrot towaru

a/ na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Konsument ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny (pod warunkiem, że towar nie jest używany). Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. O odstąpieniu od umowy poinformuj nas mailem, lub składając oświadczenie na piśmie. Koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi kupujący.

b/ Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

c/ Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:

o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) Dostawa towaru

Nie obciążamy Klienta dodatkowymi kosztami zakupu z wyjątkiem tych, które są opisane w Regulamienie i Informacji o warunkach dostawy.

Szczegółowe warunki dostawy oraz kosztów przesyłek znajdują się pod poniższym linkiem:

http://www.ppoz.sklep.pl/content/1-dostawa

Nowe produkty

Wszystkie nowe produkty
Produkt dodany do ulubionych

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.