Zakupy i realizacja zamówień w firmie P.H.U. „POŻ-POL”
1. Sposoby złożenie zamówienia
- Pisemnie listem na adres: PHU „POŻ-POL”. ul. J. Drwęskiego 3, 60-688 Poznań, NIP: 9720905662
- Faksem na numer: 61/646 06 07
- Na adres e-mail: biuro@ppoz.sklep.pl
- Przez sklep internetowy: www.ppoz.sklep.pl
UWAGA: Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.
2. Formy płatności
Zamówienia składane przez Ochotnicze Straże Pożarne, Urząd Gminy, Starostwa Powiatowe, sołectwa, Komendy Miejskie i Powiatowe PSP, Szkoły Pożarnicze, jednostki budżetowe, administrację państwową – przelew standardowo 14 dni (-> Punkt 4)
Zamówienia składane przez firmy handlowe, osoby prywatne – przedpłata na podstawie FV PRO FORMA
Płatność w sklepie stacjonarnym - gotówka
3. Dostawa
Wysyłka Pocztą Polską, kurierem DPD, własnym transportem. Szczegóły wysyłki w dziale -> DOSTAWA
UWAGA: Nie wysyłamy asortymentu w opcji 'ZA POBRANIEM'
4. Realizacja zamówień z płatnością terminową
Prosimy o składanie zamówień mailem (skan), faksem lub Pocztą Polską. Powinno ono zawierać następujące informacje:
- dane zamawiającego i płatnika (pieczątka)
- forma płatności - przelew lub opcjonalnie przedpłata
- miejsce dostawy
- podpis osoby upoważnionej do zakupu, tel. kontaktowy
Można skorzystać z gotowego blankietu ( tutaj -> BLANKIET )